Šola v naravi in tečaji predstavljajo pomembno obogatitev vzgojno-izobraževalnega dela z učnega, socializacijskega, zdravstvenega, športno-rekreativnega vidika in z vidika poglabljanja stika z vrstniki in naravo ter pridobivanja različnih spretnosti (plavanja, smučanja, pohodništva …).
Učenci 6. razreda bodo v ZIMSKI ŠOLI opravili tečaj alpskega smučanja. Program bomo izpeljali na smučišču Kope od 10. do 14. februarja 2025.
Vsi učenci 4. razreda in učenci 5. razreda PŠ Vreme bodo znanje plavanja utrdili v Mladinskem zdravilišču RK na Debelem Rtiču od 2. do 6. junija 2025.
Za učence 3. razreda bo organiziran 20-urni tečaj plavanja v Termah Olimje v Podčetrtku, od 19. do 23. maja 2025.
Za učence 8. razreda bo v CŠOD Soča organiziran ŠPORTNI TEDEN, od 26. do 30. maja 2025.
Za učence 9. razreda bo v Kampu Menina organiziran ŠPORTNI TEDEN, od 16. do 20. septembra 2024.
Starši, ki bi imeli težave s plačilom zaradi nizkih družinskih prejemkov, lahko vložite vlogo za subvencijo.
1. – 3. razred
NAZIV DEJAVNOSTI | RAZRED | MENTOR | URNIK |
Pravljični krožek | 1. r | Martina K. Tavčar | ponedeljek, 6. ura |
Nemščina za začetnike | 3. r | Timea Gal | torek, 6. ura |
Šolski vrt, gospodinjski krožek | 3. r | Barbara Jazbec | sreda, 6. ura |
Likovni krožek | 2.-3.r. | Andreja Trobec | ponedeljek, 6. ura |
Športni krožek | 1.-2. r. | Anja Ferfila | četrtek, 6. ura |
Italijanščina | 1. r. | Alma Volk | četrtek, 5. ura |
Italijanščina | 2. r. | Alma Volk | torek, 5. ura |
Italijanščina | 3. r. | Alma Volk | četrtek, 6. ura |
Otroški pevski zbor | 1. r. | Martin Fabčič | ponedeljek, 5. ura |
Otroški pevski zbor | 2.–3. r. | Martin Fabčič | torek in četrtek, 6. ura |
Rokomet (deklice) | 3. r. | Tanja Miklavec | ponedeljek, 7. ura |
Matematične igrarije | 2. r. | Monika Frank | sreda, 6. ura |
Zdrav življenjski slog | 3. r | Nives Skuk | ponedeljek, 6. ura |
Mažoretke | 2.–3. r. | Polona Šenkinc | četrtek, 7. ura |
Gojzarček (planinec začetnik) | 1.–3. r | Barbara Rodica | po dogovoru |
4. in 5. razred
NAZIV DEJAVNOSTI | RAZRED | MENTOR | URNIK |
Šolski vrt, gospodinjski krožek | 4.–5. r. | Barbara Jazbec | sreda, 6. ura |
Kamnoseški | 4.–5. r. | Danila Grželj | sreda, 6. in 7. ura, vsakih 14 dni |
Angleška bralna značka | 4.–5. r. | Petra Turk Novak Petra Fabjan | po dogovoru |
Otroški pevski zbor | 4.–5. r. | Martin Fabčič | torek in četrtek, 6. ura |
Raziskovalni krožek | 4.–5. r. | Danila Grželj | sreda, 6. in 7. ura, vsakih 14 dni |
Dramski krožek | 4.–5. r. | Lidija Uršič | petek, 6. ura |
Robotika – mlajši (FLL Junior) | 4. r | Andreja Trobec | sreda, 7. ura |
Kolesarski krožek | 5. r. | Danijel Malnar | po dogovoru |
Planinski krožek | 4.–5. r. | Barbara Rodica | po dogovoru |
Klekljanje | 4.–5. r. | Lucija P. Mahorčič | sreda, 6. ura |
Mažoretke | 4.–5. r. | Polona Šenkinc | torek, 7. ura |
Nemščina za začetnike | 4.–5. r. | Timea Gal | torek, 6. ura |
Šolska televizija | 5. r | Petra Fabjan | četrtek 6. ura in po dogovoru |
Rokomet (deklice) | 4.-5. r. | Tanja Miklavec | ponedeljek, 7. ura |
6. – 9. razred
NAZIV DEJAVNOSTI | RAZRED | MENTOR | URNIK |
Kamnoseški krožek | 6. r. | Danila Grželj | sreda, 6. in 7. ura, vsakih 14 dni |
Bralna značka | 6. –9. r. | Alenka Tomazin | po dogovoru |
Angleška bralna značka | 6.–9. r. | Janja Černe, Dolores Krajnc | po dogovoru |
Športni krožek (košarka) | 6.–9. r.. | Borut Sila | četrtek, 6. ura |
Debatni krožek o(b) knjigi | 6.–9. r. | Vilma Kres | po dogovoru |
Dramski (gledališki) krožek | 6.–9. r. | Jerneja Škrlj, Tanja Trebec Benedejčič | po dogovoru |
Turistično-geografski krožek | 6.–9. r. | Patricija P. Mikuletič | sreda, 6. ura |
Zgodovinski krožek | 7.–9. r. | Lucija P. Mahorčič | torek, 6. ura |
Mladinski pevski zbor | 6.–9. r. | Anita Penko Maslo | četrtek, petek 6. ura sreda, 7. ura |
Kamišibaj, likovne ustvarjalnice | 6.–9. r. | Vesna Marion | ponedeljek, 6. in 7. ura, vsakih 14 dni |
Elastomobil | 6.–9. r. | Emil Velikanje | po dogovoru |
Robotika (FLL) | 6.-9. r. | Emil Velikanje | po dogovoru |
Tehniške urice | 7.–9. r | Darko Volk, Iztok Felicijan | po dogovoru |
Planinski krožek | 6.–9. r. | Barbara Rodica | po dogovoru |
Klekljanje | 6. r. | Lucija P. Mahorčič | sreda, 6. ura |
Mažoretke | 6. r | Polona Šenkinc | četrtek, 7. ura |
Šolska mediacija | 6.-9. r. | Anja Abram | po dogovoru |
Šolska televizija | 6.–9. r. | Petra Fabjan | četrtek 6. ura in po dogovoru |
Badminton | 8.-9. r. | Tilen Miklavec | petek, 6. ura |
V šolskem letu 2024/25 bomo sodelovali v naslednjih projektih:
- projekt IVJZ – Zdrava šola, kjer se bomo vključili v širši evropski projekt in se usmerili na temo: »Pokloni čas, polepšaj dan«;
- Eko šola – šolski vrtovi, semena sprememb, gozdna šola, vodna šola;
- Spodbujajmo nekajenje – republiški projekt o zdravih navadah in škodljivih razvadah bomo izvajali od 4. do 9. razreda;
- Zdravi zobje – lep nasmeh – preventivni zobozdravstveni program za učence I. triletja, 4. in 5. razreda v obliki delavnic in predavanj;
- Shema šolskega sadja in mleka – omogočanje pogostejšega uživanja sadja in zelenjave, promocija zdrave prehrane in lokalno pridelane hrane;
- projekti Ministrstva za notranje zadeve v sodelovanju z MVI in s Policijsko postajo Sežana Varno na kolesu, Jumnicar;
- Turizmu pomaga lastna glava: sodelovanje z raziskovalno nalogo;
- projekt Rastem s knjigo: slovensko mladinsko leposlovno delo vsakemu sedmošolcu, obisk osrednje splošne knjižnice;
- Naša mala knjižnica, Bralec-bralcu,; spodbujanje branja leposlovja;
- aktivnosti ob pripravi in izvedbi otroškega parlamenta: »Šolski sistem«;
- Za mladost brez drog v sodelovanju z občino Divača in Zavodom Pelikan Karitas;
- Simbioza: računalniško opismenjevanje, prostovoljstvo, gibanje;
- Partnerstvo za ohranitev in popularizacijo kraške suho-zidne gradnje;
- Teden pisanja z roko;
- Vključujoča šola, ZRSŠ;
- Digitrajni učitelj MVI;
- DigFit, digitrajno fit VIZ
- Pešbus v sodelovanju z Občino Divača;
- Mreža šol parka Škocjanskih
Učenci od 1. do 5. razreda se lahko po pouku vključijo v oddelke podaljšanega bivanja do 16.30 na matični šoli, do 15.45 na podružnicah v Senožečah in Vremah.
Učenci v podaljšanem bivanju pišejo domače naloge, se učijo, izvajajo različne športne, umetniške, kulturne in druge dejavnosti pod pedagoškim vodstvom.
Zaradi nemotenega poteka dela v oddelku podaljšanega bivanja je odhajanje iz podaljšanega bivanja vezano na odhode šolskih avtobusov. Zaradi varnosti otroka in odgovornosti šole lahko učitelj predčasno dovoli otroku odhod iz šole samo s pisnim potrdilom staršev.
Starše prosimo, da upoštevajo način in ure odhodov učencev iz podaljšanega bivanja, ki so jim bili sporočeni s posebnim obvestilom učiteljev podaljšanega bivanja.
Organizacija vzgojno-izobraževalnega dela v podaljšanem bivanju
ODDELEK |
UČITELJI |
GOVORILNE URE |
PB I |
Bernarda Rebec Nika Bolčič |
torek, 10.30-11.15 sreda, 11.15-12.05 |
PB II |
Danila Grželj |
sreda, 11.15-12.05 |
PB III |
Jožica Ivančič |
torek,10.20-12.05 |
PB IV |
Jerneja Škrlj |
četrtek, 8.35-9.20 |
PB V |
Patricija P. Mikuletič |
torek, 9.40-10.25 |
V podaljšanem bivanju se prepletajo naslednje dejavnosti:
1. kosilo,
2. sprostitvena dejavnost,
3. samostojno učenje,
4. ustvarjalno preživljanje prostega časa.
11.15 – 12.00 | PRIPRAVA NA KOSILO IN KOSILO |
12.00 – 13.30 | SPROSTITVENA DEJAVNOST |
13.30 – 14.00 | POPOLDANSKA MALICA |
14.00 – 14.50 | SAMOSTOJNO UČENJE |
14.50 – 16.30 | USTVARJALNO PREŽIVLJANJE ČASA |
SPROSTITVENA DEJAVNOST
Učenci se sprostijo po rednem pouku in se:
– pogovorijo o svojem delovnem dnevu,
– odidejo k interesni dejavnosti,
– obiščejo šolsko knjižnico,
– gledajo televizijo,
– rišejo, barvajo, berejo po lastni izbiri in željah,
– gredo na sprehod,
– se igrajo različne igre v šoli ali na igrišču …
Učitelj v tem času zagotovi pogoje za sprostitev, vzpodbuja in svetuje otrokom, kaj lahko delajo.
USTVARJALNO PREŽIVLJANJE PROSTEGA ČASA
V tem času učenci pod učiteljevim vodstvom:
– urijo svoje ročne spretnosti tako, da izdelujejo zanimive izdelke v različnih tehnikah iz različnih materialov,
– pojejo, plešejo, igrajo na instrumente,
– dramatizirajo besedila, izdelujejo sceno,
– telovadijo in se igrajo razne gibalne igre,
– rešujejo dodatne in dopolnilne naloge v zvezi z učno snovjo,
– pripravijo material ali pripomočke za delo,
– opazujejo in raziskujejo, berejo, pišejo, rišejo …
Informacija za starše
Pri pouku podaljšanega bivanja učenci uporabljajo šolske potrebščine, ki jih imajo v dopoldanskem časa, zvezek za podaljšano bivanje, škarje, lepilo, barvice …
V času sprostitvenih dejavnosti boste z napisom seznanjeni, kje se nahajamo.
Učna ura je namenjena pisanju domačih nalog in učenju, zato naj ne bi učenci odhajali v tem času domov.
Podaljšano bivanje ne more v celoti nadomestiti domačega dela (zaradi obiskovanja interesnih dejavnosti v času PB), zato boste morali vsak dan z otrokom pregledati in po potrebi dopolniti domače naloge.
Starše svoje otroke počakajo pred razredom, saj drugače motijo dejavnosti vzgojno – izobraževalnega procesa (potrkate, pozdravite in ga nato počakate pred razredom/v garderobi).
Po 15.45 učence združujemo, zato se nahajajo v določenem razredu, v telovadnici, na šolskem vrtu ali na zunanjih šolskih igriščih (kje se nahajamo, bo obvestilo na vratih).
Če gredo otroci domov drugače kot običajno ali gredo domov sami, MORAJO učiteljici prinesti PISNO OBVESTILO STARŠEV, sicer jim odhoda NE DOVOLIMO.