OSNOVNA ŠOLA dr. bogomirja magajne divača
PŠ senožeče
Senožeče 103a, 6224 Senožeče
☎ 05/7655 023
☎ kuhinja: 05/7656 025
Vodja podružnice: Ada Škamperle
OBVESTILO
Prvi šolski dan
Drage učenke in učenci, spoštovani starši, novo šolsko leto je tik pred vrati. Želimo si, da v novo šolsko leto vsi vstopimo spočiti, polni zagona in željni novih znanj. Spodaj objavljamo podrobnejše informacije o poteku pouka na 1. šolski dan. Pouk na 1. šolski dan - Sprejem za prvošolce bo ob 8.30 na matični šoli v Divači, ob 9.30 na podružnici Senožeče in ob 10.30 na podružnici v Vremah. Kosila in podaljšanega bivanja za prvošolce na prvi šolski dan ni. - Učenci od 2. do 5....
NOVICE
Novoletna okrasitev šole
Čeprav se veliko ljudem zdi, da svet stoji in da se dnevi ne premaknejo nikamor, da pesek v peščeni uri ne drsi, pogled skozi okna v našo šolo govori drugače. Naznanja nam, da je spet prišel december, v katerem se s hitrimi koraki bližamo naši šolski novoletni prireditvi. Prav zato so učenci danes...
Dan brez papirja
Ga je sploh mogoče imeti? Samo danes smo v roke prijeli knjige, uporabili smo toaletni papir, v trgovini smo plačali z denarjem, nos smo si obrisali s papirnatim robčkom, na ovojnico smo prilepili znamko, pizzo smo prinesli v kartonski embalaži, na izdelku v trgovini smo na etiketi prebrali ceno,...
Evakuacijska vaja
V sredo je med četrto šolsko uro zagorelo v šolski knjižnici. Nemudoma je stekla evakuacija. Med preštevanjem otrok na zbirni točki, je skozi vas že odmevala gasilska sirena. Spretni gasilci so požar hitro omejili in pogasili. Ja, to je bila zgolj vaja, ki jo vsako leto izvedemo na šoli. Na ta...
Navdušil nas je Prirodoslovni muzej v Ljubljani
Obisk muzejev ni ravno priročen dan dejavnosti za našo malo šolo, a če se s podporo staršev združimo vsi učenci od 1. do 5. razreda, je jesenski dan kot nalašč pripravljen za obisk kakšnega. Tokrat smo se odpravili na izlet v Ljubljano in obiskali tamkajšnji Prirodoslovni muzej Slovenije,...
Sonce in sence
»Juhuhu, spet bomo raziskovali!« je bilo slišati iz ust nekaterih četrtošolcev, ki so v učiteljičini torbi zjutraj opazili veliko svetilk. Zunaj Sonce ni sijalo, mi pa smo vseeno govorili o njem. Spoznavali smo ga ob knjigah, filmih brskali smo po zakladnici v svojih malih glavah in opazovali...
Moč preventive
Del našega vsakdana so dandanes vse pogosteje tudi uničena igrala na otroških igriščih, uničene klopi, razbite šibe, ulične svetilke, popisani zidovi, prevrnjeni smetnjaki… Vendar vse to ni nekaj, s čimer se moramo kar sprijazniti, saj vandalizem poleg neposrednih posledic v okolju pušča tudi...
KOLEDAR DOGODKOV

Mesečne govorilne ure
Popoldanske oz. mesečne govorilne ure bodo potekale v šoli med 16.30 in 17.30, praviloma vsak drugi četrtek v mesecu in so navedene v spodnji razpredelnici:
1. ocenjevalno obdobje | 2. ocenjevalno obdobje |
14. september | 15. februar |
12. oktober | 14. marec |
7. november | 11. april |
14. december | 9. maj |
11. januar |
Individualne govorilne ure
RAZRED | UČITELJI | GOVORILNE URE |
1. in 2. | Ada Škamperle Tamara Franetič Bizjak (2. strok. del. in ŠPO) |
Petek, 11.20–12.05 Sreda, 10.30–11.15 |
3. in 4. | Milojka Uršič | Četrtek, 10.30–11.15 |
5. | Nataša Adam | Ponedeljek, 10.30 – 11.15 |
TJA 2. -4. | Petra Rakovec | |
TJA 5. | Petra Fabjan | |
PB I | Maša Rojc | |
PB II | Špela Puntar in Alma Volk |
Učitelji so v času tedenskih govorilnih ur dosegljivi na telefonski številki 040 766 615.
Plan javnih nastopov
Plan dnevov dejavnosti
Športni dnevi Kulturni dnevi Tehniški dnevi Naravoslovni dnevi
NAZIV DEJAVNOSTI |
RAZRED |
M MENTOR |
URNIK |
Pevski zbor |
1. – 5. r. |
Ada Škamperle |
ponedeljek, četrtek, |
Orffov instrumentarij |
3. – 5. r. |
Ada Škamperle |
torek, 7.00 – 7.45 |
Dramski krožek |
1. – 3. r. |
Nataša Adam |
sreda, 7.00 – 7.45 |
Dramski krožek ISP |
4., 5. r. |
Nataša Adam |
torek, 12.10 – 12. 55 |
Italijanščina |
1.-3. r. |
Alma Volk |
sreda, 12.10 – 12. 55 |
Bralna značka |
1. – 5. r. |
razredničarke |
po dogovoru |
Angleška bralna značka |
4. – 5. r. |
Petra Rakovec Petra Fabjan |
po dogovoru |
Knjižnica |
1.– 5. r. |
Milojka Uršič |
petek, 7.00 – 7.45 |
Planinski krožek |
1.- 5. r. |
Tamara Franetič Bizjak |
po dogovoru |
Športni krožek |
1. – 3. r. |
Tamara Franetič Bizjak |
torek, 12.10 – 12.55 |
Športni krožek |
4. – 5. r. |
Milojka Uršič |
četrtek, 12.10 – 12.55 |
Navedene interesne dejavnosti, z izjemo italijanščine, so za učence brezplačne. Italijanščino od 1. do 6. razreda delno financira občina Divača, ostalo sofinancirajo starši.
Oddelek podaljšanega bivanja
PB I in PB II |
Maša Rojc Alma Volk Špela Puntar Tamara Franetič Bizjak |
|
RAZPOREDITEV UR V PODALJŠANEM BIVANJU
11.15–12.00 | SPROSTITVENA DEJAVNOST |
12.00–13.00 | PRIPRAVA NA KOSILO IN KOSILO |
13.15–14.00 | SAMOSTOJNO UČENJE |
14.00–14.45 | USTVARJALNO PREŽIVLJANJE ČASA |
14.45–15.45 | NEUSMERJENO PREŽIVLJANJE PROSTEGA ČASA |
KOSILO je dejavnost, v okviru katere potekata priprava na kosilo s poudarkom na kulturi prehranjevanja in prehrana učencev v organizaciji šole.
SPROSTITVENA DEJAVNOST je namenjena počitku, sprostitvi in obnavljanju psihofizičnih moči učencev. Časovno se ujema z biološko manjšo aktivnostjo oz. sposobnostjo učencev in je organizirana neposredno po kosilu. Cilje dosegamo z naslednjimi aktivnostmi: igrami (športnimi, družabnimi, razvedrilnimi, socialnimi, rajalnimi, opazovalnimi, interakcijskimi), likovnim ustvarjanjem, poslušanjem glasbe, plesom, ogledom filmov, branjem, pogovorom, učnim sprehodom.
SAMOSTOJNO UČENJE je dejavnost, v okviru katere poteka usmerjanje in navajanje učencev na samostojno opravljanje različnih učnih aktivnosti. V tem času nekateri učenci napišejo domače naloge. Delo je tudi diferencirano in individualizirano, učenci rešujejo dodatne naloge oz. naloge za razvijanje primanjkljajev.
USTVARJALNO PREŽIVLJANJE ČASA obsega skupek dejavnosti, pri katerih učenci razvijajo ustvarjalnost predvsem na kulturnem in umetniškem področju.
NEUSMERJENO PREŽIVLJANJE ČASA poteka v zadnji uri podaljšanega bivanja. Učenci se igrajo z igračami in se ukvarjajo z drugimi prostočasnimi dejavnostmi po lastni izbiri.
USTVARJALNE IGRE
Če igro nenehno določamo in usmerjamo odrasli, na otroke deluje negativno, ker zaviramo njihovo ustvarjalno domišljijo, lastno iniciativnost ter samostojnost. Taka igra ne sprošča otrokove osebnosti in njenih sil, ne daje mu poleta in zadovoljstva ter zato nima blagodejnega učinka. Prav zato v podaljšanem bivanju veliko časa namenimo izključno igranju po lastnem izboru otrok.
Učiteljice podaljšanega bivanja smo izbrale nekaj iger in pripravile opise zanje, tako da se učenci lahko tudi samostojno igrajo. V kolikor se z otrokom želite igrati tudi vi, si lahko pomagate z opisi teh iger .
hitri dostop
Kategorije novic
Novice iz Senožeč
Novice iz Vrem
Naši dosežki
Učenci ustvarjajo
Obvestila
Povezave
Facebook stran OŠ dr. Bogomirja Magajne Divača
Ministrstvo za izobraževanje, znanost in šport MIZŠ
Zavod RS za šolstvo ZRSŠ
Safe.si - varna raba interneta
Center šolskih in obšolskih dejavnosti CŠOD